Private skal også have digital postkasse

Torsdag, 26. juni 2014

 

Man skal tilmelde sig Digital Post fra det offentlige. Dette kan gøres via e-boks eller Digital Post på borger.dk. Både e-boks og borger.dk kræver anvendelse af NemID.

Så snart den digitale postkasse er oprettet, vil man modtage al post fra det offentlige i denne. Det er ens eget ansvar at tjekke postkassen for post, der kan indeholde breve med tidsfrister med videre.

Hvis man ønsker at blive fritaget for modtagelse af digital post, skal man kontakte den lokale borgerservice. Der er også mulighed for at give andre læseadgang til den digitale postkasse.



Vi er medlem af:

fdr logorevisorgruppen dania

 

Nyheder fra FDR

Læs seneste nyheder fra FDR. Klik her

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at forbedre hjemmesidens brugervejlighed og foretage statistiske undersøgelser. Når du fortsætter med at bruge hjemmesiden, accepterer du tredjeparts brug af cookies, som beskrevet i vores data- og cookiepolitik. Læs mere om vores data- og cookiepolitik.

Ok

Vores hjemmeside anvender cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet, måle trafik og antal besøgende, og herved give os mulighed for at skabe øget brugervenlighed.

En cookie er en lille tekstfil, som gemmes på din computer for at kunne genkende den ved gentagne besøg. Cookien må transmittere information via din internet-browser med det formål at identificere computeren (f. eks. via IP-adressen). En cookie kan ikke indsamle information fra din computer og kan ikke bære på vira eller andre skadelige filer.

Følgende tredjeparter lagrer cookies med følgende formål på denne hjemmeside: Google Analytics, med henblik på statistik for besøg på hjemmesiden.

Du kan slette cookies, hvis du ikke længere ønsker at lagre dem på din computer. For yderligere information henvises til din browsers hjælpeguide.